قیمت سامانه پشتیبانان

بهای استفاده از سامانه پشتیبانان بر اساس سه طرح زیر محاسبه شده است
پایه
قیمت

٩٠٠٠تومان

یکماهه

سفارش دهید تمدید کنید
امکانات
  • امکانات پایه:
  • سقف ٥٠ مشتری
  • ١٠٠ پیامک رایگان
  • فضای ذخیره پرونده ها:
  • ١٠٠ مگابایت
  • فاقد امکان ارتقای فضای پرونده
  • عدم امکان سفارشی سازی سامانه
  • پشتیبانی فنی ما در ساعات اداری
  • مدیریت تیکت پشتیبانی
  • سیستم اخبار
  • سیستم دانشنامه
  •  
 مناسب پشتیبانان پاره وقت
 
نقره ای
قیمت

٢٤٠٠٠تومان

سه ماهه

سفارش دهید تمدید یا ارتقای سامانه
امکانات
  • همه امکانات طرح پایه به انضمام:
  • سقف ١٠٠ مشتری
  • ٤٠٠ پیامک رایگان
  • فضای ذخیره پرونده ها:
  • ٢٠٠ مگابایت
  • فاقد امکان ارتقای فضای پرونده
  • عدم امکان سفارشی سازی سامانه
  • پشتیبانی فنی ما در ساعات اداری
  •  
  •  
  •  
  •  
 مناسب پشتیبانان حرفه ای
 
طلایی
قیمت

٩٠٠٠٠تومان

یکساله

سفارش دهید تمدید یا ارتقای سامانه
امکانات
  • همه امکانات طرح نقره ای به انضمام:
  • سقف مشتری:نامحدود
  • ١٠٠٠ پیامک رایگان
  • فضای ذخیره پرونده ها:
  • یک گیگابایت
  • دارای امکان ارتقای فضای پرونده
  • دارای امکان سفارشی سازی سامانه
  • پشتیبانی فنی ما بصورت شبانه روزی
  •  
  •  
  •  
  •  
 مناسب سازمانها و شرکتها
 

پرسشهای متداول

آیا امکان خرید سهمیه پیامک در هر طرح وجود دارد؟

در همه طرح ها ، پشتیبانان می توانند به هر اندازه مورد نیاز در سامانه خود نسبت به خرید پیامک اضافی اقدام نمایند.

 
فضای ذخیره پرونده ها چیست؟

دارانده سامانه پشتیبانی می تواند مقالات و جزوه ها و راهنماهای الکترونیکی خود را در دانشنامه برای گیرندگان خدمات پشتیبانی، آپلود نموده و امکان دانلود آنرا برای آنها فراهم نماید.فضای ذخیره پرونده ها حداکثر حجمی است که در سامانه پشتیبان برای آپلود پرونده ها در نظر گرفته شده است.

"امکان سفارشی سازی سامانه" به چه معناست؟

پشتیبانان دارنده سامانه طلایی ، در صورت نیاز به امکانات بیشتر روی سامانه پشتیبانی ، می توانند پیشنهادات خود را برای ما ارسال نموده و توسعه دهندگان ما در کوتاهترین زمان ممکن ، پس از بررسی پیشنهاد و امکان سنجی آن، در صورت تایید ، بصورت رایگان ، اقدام به توسعه امکانات سامانه خواهد نمود. قابل ذکر است در صورتیکه پیشنهادات یا تغییرات مورد نظر دارنده سامانه طلایی ، از نظر زمان و هزینه توسعه ، از سقف معینی تجاوز نماید ، تغییرات پیشنهادی پس از مذاکره با دارنده سامانه و تعیین بهای خدمات توسعه و اخذ آن ، انجام خواهد شد.سقف رایگان بودن توسعه سامانه ، توسط کارشناسان سامانه پشتیبانان تعیین و اعلام میگردد.

 
در صورت اتمام دوره چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پس از اتمام دوره یکماهه در طرح پایه یا سه ماهه در طرح نقره ای و یا یکساله در طرح طلایی ، دسترسی دارنده سامانه به پیشخوان مسدود شده و اطلاعات و سامانه وی تا سه ماه بعد قابل تمدید و فعال شدن مجدد خواهد بود.پس از سه ماه از اتمام طرح و انقضای آن ، بطور خودکار سامانه پشتیبانی از سرویس دهنده حذف شده و به هیچ عنوان قابل بازگردانی نخواهد بود.بدیهی است پشتیبان پس از حذف سامانه قبلی ، برای انجام خدمات پشتیبانی ، لازمست طرح جدیدی خریداری نموده و مجددا ثبت نام نماید.

منظور از پشتیبانی فنی چیست؟

کارشناسان ما در صورت ایجاد هرگونه پرسش در خصوص نحوه کار با سامانه اعم از دارندگان سامانه پشتیبانی و یا مشتریان آنها ، و همچنین در صورت بروز مشکل فنی در سایت و یا سامانه ها ، از طریق سامانه اختصاصی پشتیبانی مشتریان به نشانی http://poshtibanan.ir/supoort خدمات پشتیبانی خود را ارائه میدهند.زمان ارائه خدمات در جدول فوق ، برای هر نوع طرح متفاوت می باشد.

 
آیا پرسش دیگری دارید؟

اگر پرسش شما در این صفحه پاسخ داده نشده ، می توانید برای مطرح نمودن پرسش خود ، پس از عضویت در سامانه پشتیبانی ما به نشانی http://poshtibanan.ir/supoort ، اقدام به ارسال پرسش خود بصورت یک تیکت پشتیبانی نمایید.